WELKOM OP MIJN "DIERENBLOG"
Op deze blog vind je allerlei links en informatie over dieren
alsook de links naar blogs over onze eigen dierenfamilie !


WELCOME TO MY "ANIMAL BLOG"
On this blog you will find several links and information on animals as well as links to blogs about our own animal family !!


BEZOEK MIJN ANDERE BLOGS

BEZOEK MIJN ANDERE BLOGS
VISIT MY OTHER BLOGS

e:mail me

e:mail me
inge.peeters66@telenet.be

Wednesday, November 18, 2009

onze Chins

We veranderen nu regelmatig de indeling van het Chinchilla kot en ik geef hen ook Bach bloesems in hun drinken. Sindsdien is het vechten gelukkig gedaan. We hebben nu ook zo'n "loop-rad" gekocht waarin ze kunnen rondlopen. Vooral Bert vind het geweldig !!
En als die dan begint te lopen dan moeten natuurlijk de poesjes en ook de woefies nekeer gaan kijken wat er aan de hand is !!

No comments: